Friday 21 March 2014

#FRIDAYS THOUGHTS

سْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
 
Assalamualaikum Warahmatullah!
 
I am terribly sorry about last post,
hahaha it was the hormones!
ouh yeah, if you realise my last
post was in #malayaleeeeeee
 
heh yeah, like I said the hormones...
but actually, I think i'll start to writes in
#malayalee as well, both?
ahah! farah rosli little is officially
....
a bilingual post?
 it's alrright with me... ngeee
*gigi beso
 
so whaddup guys!
how ya doin?
good, I presume...
just wanted to say that I have finish
my drawstring bag last week :D
yes! I'm currently onto the quilt...
for this one i'm making
#YellowBrickRoad
 
search it online...
and and, I have a Japanese buddy!!!
yes yes, her name is #AiriOchi
very very pretty, a year older and
she's a shy shy cat wan...
hahahah
 
OK TODAY'S UPDATE IS NOT ABOUT
 what I just type up there...
duhhh ...
 
It's Friday,
" Penghulu segala hari"
Ya Allah cepat ja kan?
nak tanye sket, sebelum mula aktiviti harian
ada tak baca "BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM"
ada? ada? ade ke idok?
 
tipu dosa,
masuk api neraka,
baru padan muka
*Astaghrafirrullah tak baek
 
mesti tak slalu kan?
jom ubah!
sebelum mulekan sesuatu, bace lah #BISMILLAH
:)
walaupun buat bende yg kecik,
mcm masak air,
sidai kain,
basuh kasut,
duduk nk tengok tv pon baca lah...
:)
 
 
moga setiap perlakuan perbuatan kita diberkati Allah
 
Assalamualaikum!
 
 

No comments:

Post a Comment